måndag 16 september 2013

Montag!


Alvin sköter sig, mest ammar & sover :). Så jag & Neo kan umgås nästan som vanligt. Underlättar ju verkligen med så snäll bebis-peppar peppar!


Idag hälsade vi på dagis :)! Hans kompisar var jätteglada att se honom & sprang & mötte oss. Neo "visade" upp Alvin som sov i vagnen.


Nästa tisdag ska Neo börja dagis igen. Neo längtar- jag kommer sakna honom!! Men ska passa på att ta långpromenader, träna, & sova :) & göra saker bara med Alvin. Blir nog bra, annars kan vi göra annat schema om det inte passar.
Tror det är bra för Neo att träffa sina vänner igen!


Vill man vara med på bild får man ta på sig själv :)


Titta mamma vilken fin svamp sa Neo :). Ser ut som smurfarnas hus haha!


När vi kom hem träffade vi grannen Lena. Vi fick svenska nyskördade äpplen från henne. Så snällt! Gillar henne! Så jag gjorde en äppel paj till mig & en till Lena :). Hon är stenbock som jag- född samma dag 15jan :):).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar