onsdag 11 september 2013

Är detta ok?

Jag & Neo myser med varsin iPad :).



Är det verkligen ok?:). Vi tittar på det vi gillar & jag tycker det är så mysigt. Så jag bestämmer att det är ok :)!


Bok högen på bordet lånade vi på bibblan igår. 3 alfons böcker & 2 mamma böcker till mig.
Vi satt på barnavdelningen & ett tag var det två barn till som satt med bibblans 2 ipads & Neo spelade på min telefon- haha lite komiskt på ett bibliotek. Men 4 böcker hann vi läsa iaf.
Vi lånade även en världskarta för barn så Neo kan se var alla cars bilarna bor. Eftersom han vet vilja länder bilarna kommer ifrån :).


Här delar Neo ut presenter till Irene på födelsedagen- "här farmor, det är en kniv". Trots att det var flera dagar sen vi slog in paketen minns han var det var i de flesta- haha! Sötnöt


Men jag var ändå stolt att han tyckte det var kul & se farmor öppna & inte vilja ha paket själv.
Han sjöng fint också- ja må "ha" leva & hurra hurra, barabam bam bam bam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar