tisdag 10 september 2013

Mammaledig

På riktigt..
David började jobba igår. & peppar peppar det har gått jättebra!!
Neo har varit så go & duktig.



Här leker vi med bilarna :)!


Här gör vi alla 3 det vi gillar mest. Alvin sover ute, Neo leker i sandlådan med bilarna & jag sydde mössor till mina pojkar :).


Här är Alvins mössa.


Neos mössa :), han har den coolt på sned.


På eftermiddagen hade vi tid på Bvc. Då åkte vi lite tidigare till öppna förskolan.
Neo sitter med Malin, Lily & Harry. Ser ni honom :)?
Träffade en mamma som var från NY & vi kom fram till att våra föräldrar bor på samma resort i ft myers- hur sjukt var inte det?! Världen är liten. & lilla Älmhult är coolt- tack vare IKEA träffar man folk från hela världen. Älskar det med Älmhult!
Sedan vägde vi & mätte Alvin- efter ett tag sa Neo: mamma jag går ut & leker med Lily.
Så duktig min stora kille är! Modig! Han satt så duktigt & lekte bland allt folk när vi var klara!

Idag fyller Irene år & då ska vi dit ikväll & sjunga :).
På torsdag kommer nog momo & mofa en sväng!
& i em åker vi nog till bibblan. Mina älskade grabbar är bäst & så goa & vara med.
Imorse gick vi till 59:an & Neo cyklade. Men Neo tröttnade så jag gick med vagn, cykel & Neo- det var lite omständigt. & jag gick upp & ner för vår backe med alla grejer. Då stod Neo högst upp & väntade & sträckte ut armarna & sa: "mamma jag vill ge dig en kram"!& så sa han:"jag älskar dig".
Han märkte nog att jag tyckte det var jobbigt. Så kramen gjorde att det allt var värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar