lördag 7 september 2013

Lördag

Idag fick vi besök av Marita & Peter hela vägen från Gbg.
Neo & Alvin fick födelsedags presenter.



Martin kom förbi en sväng också.


Fika :).
Marita sa till Neo: "vi måste ju sjunga för dig"
Neo: "ja, sen" sa han då.
Efter en stund hoppade Neo i studsmattan sa han: "mamma, sjung när jag hoppar"
Jag trodde han menade "copacabanana" för den brukar vi spela när han hoppar.
"Nej, mamma.. Sjung för jag fyller år".
Haha! Så Neo hoppade på studsmattan samtidigt som vi sjöng "ja, må han leva".


På eftermiddagen lekte vi hos grannarna. Cina håller Alvin.


Neo ville leka med bilarna i sandlådan. Då sa jag: "då måste du tvätta bilarna sen".
Neo: "Ja, mamma- först leka sen tvätta-då kan vi leka med dom på mitt rum sen igen".


Här stod han & tvättade sina bilar två gånger om & ställde dom på rad för att torka.


Såå duktig ;). Haha, så nu har vi nog hittat en ny lek- där tvättandet är minst lika kul :). Kan behövas nästa vecka då vi är hemma själva för David måste börja jobba igen :(.
Vart tog hans 10 dgr vägen ?!!?

1 kommentar:

  1. Va söt han är Neo när han tvättar alla bilarna, och du med när du fotar honom hihi tänkte du på det?!

    SvaraRadera