onsdag 8 januari 2014

Vardags träning

Idag fick Neo äntligen träffa sina dagiskompisar igen. Var 5-6 veckor sen sist! Han studsade in & började leka. Jag & Alvin studsade hem för att chilla i soffan, typ hela dan tänkte jag.


Såhär mös vi i soffan- love it! Men det var kul i en timme ungefär sen började det klia i benen :). Jag badade & ammade Alvin sen gick vi promenad.


8 grader & regn!?
20*3 armhävningar
50*3 squats (bring it on 100squat)
100 utfall
1min planka * 3
15*3 tricep
3 varv runt slingan
Kände på att springa oxå- alla uppförs backar sprang jag. Känns bra än så länge.
Gött gött!
Glad att jag fixade 3 reps, stod & tvekade efter jag gått 2 varv men då tänkte jag på min kämpar vän Emelie "hon hade peppat att orka 3", tack Emelie ;). Längtar till vi ska gymma- bästa träningskompisen.



Gosepluttar


Sedan hämtade vi stora killen & det blev liv i luckan igen :).



1 kommentar:

  1. shit va du är duktig! Va fina vi ska bli till Florida!

    SvaraRadera