lördag 25 januari 2014

Färganalys

Så intressant med färganalys. Antingen är man en höst, vår, vinter el sommar & passar i färgerna från de säsongerna. Jag är höst. Det är svärmor oxå. Blev så glad att hon hittat ett sånt pass från när hon varit på en riktig färganalys. Nu ska jag shoppa kläder efter dessa färger :).


Vet att jag passar bra i mossgrönt, mörkblå & mörkgrå. Så kan ju förstå att min garderob är "dyster". Vill få in mera färg. Tror alla passar i alla färger, man måste bara hitta sin "nyans". Min är iaf den mörka, tex mörkröd, mörkblå osv. Men även dessa:


Kul med nytänk! Så man inte alltid handlar samma grejer. Gillar guld när det gäller smycken, men står även att höst passar bra i koppar, mässing & naturmaterial.


Skoj!
Gick tillbaka i bloggen 3 år tillbaka för att se hur Neo åt vid denna åldern Alvin är i. & 7 feb 2011 åt Neo lunch med potatis, kött & grönsaks mix. & gröt med frukt på kvällen! Shit! Vi ligger efter! Måste köpa gröt till Alvin imon. Tycker verkligen inte smakportionerna räcker till längre. Får trappa upp ett litet steg imon.
Alvin ska få sötpotatis & broccoli till lunch imon & testa gröt för första gången imon kväll!
Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar