fredag 10 januari 2014

Fredag

Alvin upptäcker sina fötter för första gången idag:


Såhär gör Linda på yoga sa hon hihi. "Happy baby" position. Såå gulligt.


Ute på promenad med mina goe ungar. Neo brukar glatt springa före. Men är noga att springa på kanten & kommer det en bil håller han alltid handen.


Killebergs nya tågstation:


Jag & Neo blev sugna på att åka tåg. Ja, vi åker nu sa Neo. Nä går inte jag tog inte med pengar.. Varför då? Frågade Neo.
"Varför då" är det nya.. Neo säger det nog 100000ggr per dag. Haha! Lär sig mkt nu kanske?

På vägen hem låg en död hare på vägen. "Varför då, mamma"?
- kanske en bil som kört på den, sa jag.
- "han vill nog hoppa", han vill vara i skogen mamma", haren vill va i skogen"..
Så fint sagt tycker jag. Blev nästan lite rörd. Klart haren inte vill ligga där, han vill ju hoppa & vara i skogen.


När vi kom hem var piraten Jake i farten. Vi lekte "gömma skatten".





Lyxigt mellanmål, ananas, banan, apelsin & lite glass. Drog av vaniljglass från en träglasspinne med en vasskniv- jag ryser av bara tanken, oooo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar