tisdag 28 januari 2014

Igår var vi i Älmhult & strosade & gick på restaurang meja emelie alvin neo.


Såå gulliga bebisar


Jag ääälskar min frulle. Sagt det innan säger det igen för jag har aldrig varit nåt fan av frukost. Många brukar njuta av hotel frukost, men det har jag aldrig varit impad av, överskattat tycker jag :).
Men nu längtar jag till min! Säkert inte den nyttigaste men jag står mig länge & det är jättegott. Viktigt för mig :). Kaffe latte m vaniljsocker, äggmacka (oftast eko jordnötssmör), & turkisk yog m banan & pauluns musli. Muuums!!


Ooops, 2 latte unnade jag mig idag , choklad & paradise hotel. Woop woop i love!


Alvin somnade bredvid mig.


Inte bara latat mig idag. Jag & Emelie gick 5,5km & gjorde övningar. Bl.a. Våra dagliga 100 squats! Duktiga är vi.


Nu är Alvin 5 mån!!!! Goa älsklingen!
Igår fick han testa gröt m banan på kvällen för första gången. Det var poppis. Så nu blir det lunch & gröt på kvällen framöver.
Än så länge ersätter det inte amningen. Ca. Var 3e timme ammar han forfarande.
Imon blir det babysim, lunch m jobbakompis & "me&i" party på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar