måndag 6 januari 2014

Avslutningen..

på semestern tillbringades i stugan.
Neo & Irene åkte ner tidigare än oss. Då hade dom ritat & Neo hade gjort dessa fantastiska konstverk helt själv:



En gubbe


Denna bilden är bäst. Det är mamma med bröst hade neo sagt. Hahaha!!! Helt underbar. Jo, mamma har ju framme brösten hela dagarna, inte så konstigt att det är så han ser mig hehe!!!


Gunga! Mamma spring under, vill gunga högt!!!


Mycket gos & spelande. Irene & Martin var nere oxå. Irene vann ärofyllda jazz omgången. Även kinaschack var hon oslagbar!


"Mamma, jag vill pussa min gosegos", säger Neo ofta om sin lillebrolla. & är Alvin nakenfis älskar neo att pruta på hans mage & säger: han är så gosig när han är naken. & det är han ju faktiskt.



Promenader vid havet är lovely. Emelie utmanar till 100 squats i 100 dagar. Så här vid bryggan gjorde jag 50 :). Fram till 12 april varje dag, hoppas jag klarat.



Familjekram!!!!!

Underbar semester har det varit. Kommer sakna David imon.
Men snart dags för nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar