måndag 16 augusti 2010

Vecka 39

Igår tog vi bild på magen som vi alltid gör på söndagar och skriver i parvelns dagbok. Undra om det blir en bild till nästa vecka eller om bebisen vill komma innan :). Nu är det bara en vecka kvar! Så spännande. Jag drömmer så himla mycket nu, i förrgår drömde jag att vi fick en pojke. Inatt drömde jag att vi åkte tåg till sjukhuset och när vi kom fram gjorde dom ultraljud o bebisen hade blöja på sig :)
Idag ska vi åka till Växjö och gå i alla möjliga affärer för att kolla golv o tapeter och få inspiration till vårt nya hus. Det ska bli roligt! Vi åker när David kommer hem från jakten. Det är bockpremiär idag, så han var uppe vid 4 inatt. David är verkligen inte morgonpigg men när det gäller jakt eller fotboll då är det inga problem att studsa upp :)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar mage du har gumman! I just love it. Haha, roligt med drömmen om blöjan, you're a little bit crazy det är vad jag alltid har sagt ;)
    Stora kramar från Holland

    SvaraRadera
  2. Ja, man undrar när den har tänkt komma ut egentligen!! Nu är det verkligen nära, vi längtar också, speciellt Olle! Hittade ni något fint i Växjö??? Lägg in lite förslags/inspirations bilder på vad du tänkt på för golv o tapeter o färg det hade varit kul att se vad ni har väljer på!
    Skönt att måndagen är över....
    Ha så bra o ladda energi!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad fin du e :) nu ska jag följa bloggen varje dag :) kommer vara så kul å se all uppdatering. P&k Marie

    SvaraRadera