torsdag 19 augusti 2010

Baka baka liten kaka

Igår kom min kära vän Marie och hälsade på och åt lunch med oss. Det var så mysigt att träffa henne igen, kommer sakna henne så mycket detta året när hon ska ut på äventyr!!
Sedan bakade jag kladdkaka och bullar, blev jättebra. Så nu har jag lagrat lite i frysen till alla nära och kära som vill komma o hälsa på parveln sen :).
Tror jag ska försöka mig på att baka en kaka idag- funderar på hallongrotta. När mamma bakade dom när jag var liten hjälpte jag alltid till att trycka hålet för hallonsylten, schysst va. Mitt pekfinger hade perfekt storlek sa mamma haha. Då kände jag att det var tack vare mig det blev så goda kakor :)

2 kommentarer:

  1. Tack för den underbara lunchen igår, så himla roligt att träffa er. Fast nu längtar jag ännu mer efter dig :)

    Ser riktigt mumsigt ut med kakorna, vad duktig du e! Hoppas vi ses snart och pussa magen från tant Marie.

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. vilka fina bullar! du är så duktig Carina! en riktig bullmamma:) hihi
    saknar dig mycket! många pussar o kramar Linda

    SvaraRadera