tisdag 24 augusti 2010

Minioverall

Hemmagjorda overallerna!
Igår var jag o David i Malmö för han skulle till en sjukgymnast med sitt knä där. Så vi passade på att åka o shoppa lite på Svågertorp till min stora förtjusning :). Jag älskar nämligen sy affären "stoff och stil", så jag köpte tyg till en till overall. David fick välja tyg, så då blev det såklart kamouflage mönster. Det blev jättegulligt faktiskt. Ganska nöjd med mina improvoserade öron på luvan. Börjar bli bra på detta ju, någon som vill beställa en overall kanske :)
Var hos barnmorskan idag, allt var jättebra. Jag har gått upp 19kg och magen var 2cm större sen 2veckor. 37 cm. Nu får du komma när du vill :)


3 kommentarer:

  1. Du är ju verkligen jätteduktig. Kanske att man ska göra en beställning...
    Men snart kommer ju den lill* och då vet vi ju inte om du får så mycket tid över ;)

    SvaraRadera
  2. Åååå, gud va fina dom blev. Jag förrundras hus du kan. Nu måste jag testa på att sy nåt "svårt".
    Nu hoppas vi plutt kommer o vill testa sina fina overaller. =)
    // massa kram

    SvaraRadera
  3. Jag är såå imponerad!!! Jätte söta overaller, den med öronen var bedårande fin! Gulligt på både pojkar o flickor!
    Nu får du ta't lugnt, vila o ladda inför den stora dagen.

    SvaraRadera