måndag 9 maj 2011

Vårsol!!! Underbar dag!





Hej!!!

Att vara mammaledig är härligt speciellt dagar som dessa :) solen skiner. Jag har varit trädgårdsmästare och räfsat i vår trädgård, hängt tvätt i vår torkvinda medans Neo sitter på en filt, sen har jag även varit frisör och klippt hans hår- syns det på bilden där uppe? Det behövdes iaf och det blev bra! Nu tycker Neo jag är jättetråkig när jag bloggar och vill ut o gå (heeela tiden :)) men det är mysigt, gör lite ont i ryggen bara, och sätter man honom i gåstolen så flyger han iväg, så det gäller att ha koll på han då.
Jag sydde klart Neos vimplar igår och fick upp hans stora fina tavla, nu är jag nöjd med hans rum (tror jag). Han har även fått en ny blomma den på bilden..
Vårt nästa projekt är uterummet. David har redan målat klart väggarna vita- jättefint blev det, känns mycket större. Idag ska vi åka till en målaraffär o få lite tips om hur vi kan få golvet svart :)

2 kommentarer:

  1. Vad fint hans rum är. Är det din pappa som målat bilderna?

    Vad står det egentligen på vimplarna?

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Tack så mycket, ja Mofa har målat dom fina bilderna, såå duktig!
    På vimplarna står det "natti natti" glömde lägga till det under bilden :)

    SvaraRadera