måndag 2 maj 2011

Heeeeej!!!!!

Nu var det längesen jag skrev, hoppas ni inte tröttnat helt på att titta in på min blogg :)

Vi har haft en underbar semester i Florida, Neo älskade det!!!! Värmen, poolen och att få sitta upp i vagnen o titta ut mot alla fascinerande grejer som susar förbi.
Nu är Neo 8 månader och har flyttat in i sitt rum. Vi har även slutat amma IDAg på dagen. Det var första natten inatt på 8 månader som jag inte behövde gå upp för att hjälpa Neo. David tog hand om Neo inatt när han vaknade till för att stoppa in nappen och ge honom sin gose nalle. Kanske därför jag känner mig så utvilad idag, underbart!!!
Moster Linda fyller år idag- GRATTIS GRATTIS GRATTIS hoppas du får en underbar dag!!! Vi kommer och firar dig snaaaart!!!
Jag ska sy klart min vimplar som ska hänga vid sidan om sängen o ovanför sängen ska en förstorad bild på Neo sitta

Bakade mormors-bröd idag, jättegott!!!! Färsk macka o te till frukost det var så himla gott

Cool baby

Poolen hos mormor o morfar, han älskade det

1 kommentar:

  1. Heeeej gumman!! sa roligt att du e tebaks :) nu kan jag fortsatta lasa om ert liv aven om jag e laaaaangt bort!!! saknar er massor, harligt att hora hur allt gar dar hemma...jag far val kommma pa sykurs till dig sen :) Har du hort att Deborah och nagra andra tjejer traffas for att sy och greja...klart du maste vara med om du inte hort det...du e ju proffs nu :)
    kram marie

    SvaraRadera