onsdag 11 maj 2011

Sunny Days


När det är såhär fint väder brukar vi sitta en stund på filten och leka :) Han fick tag i mitt vattenglas o hällde ut allt såklart men gör ju inget när man är ute i gräset. När han sedan somnade räfsade jag klart hela trädgården. Tog mig två dagar att rensa bort all sten, våran trädgård kändes väldigt stor då. Ska göra mina naglar fina nu, behövs.
Idag ska vi till bvc för att mätas och vägas, han har nog gått upp en del nu sen han var dålig, känns så iaf.
I helgen ska vi måla uterums golvet svart, kommer bli sketa snyggt.
Ikväll ska jag träna och spela golf med tjejerna i Älmhult, hoppas vädret håller i sig!! Dom varnade för åska.

1 kommentar:

  1. Miss you girl! underbart att se lillgrabben vaxa och ma bra! Stor kram till hela familjen
    Marie

    SvaraRadera