tisdag 17 maj 2011

Tvättdag



Hej!
Igår var det måndag och tvättdag, till Neos förtjusning. Han kan sitta framför maskinen länge och vara nöjd. Det gillar jag då får jag mycket gjort :) 5 maskiner blev det!
Nu har vi målat klart golvet i uterummet, vi är jättenöjda, nu är det bara hälften kvar. Jag ska sy gardiner (15 meter) och David ska bygga bord och säng. Ska bli mysigt att hänga där i sommar- vi hoppas på mycket besök av er också :)
Nu tycker Neo att jag ger honom alldeles för lite uppmärksamhet så vi hörs snart igen.
Kraaam på er alla

1 kommentar:

  1. Ooooo, så snyggt det ser ut. Vill också ha en inglasad altan. Är så underbart att sitta sent på sommarkvällarna.
    Det hoppas jag att vi kan göra nu i sommar. Nu får vi faktikst på riktigt styra upp något så vi kan komma ner till er o se hur ni har det.
    Hörs snart, snyggo !!
    // Massa kramar o pussar från oss =)

    SvaraRadera