fredag 10 december 2010

Nu är det fredag! Tiden o veckorna går verkligen så himla fort, helg igen! Ikväll ska David skämma bort mig igen :) igår sa han att han ska fixa fredagsmys middagen. Så gullig. O Idol final också, kan inte bli bättre.
Igår var Carro här o vi hade en jättemysig eftermiddag med köttbullar o fika. Jag fick jättegott glögg te, verkligen passande o vi kom i julstämning. Neo trivdes som fisken hos Carro, nästan gång ska vi åka till Ljungby o hälsa på dom.
Idag har jag o Neo varit på långpromis, det var skitjobbigt att ploga sig fram o jag var helt slut när vi kom hem. Vi var ganska frusna också så först duschade jag o sedan badade Neo- han fick även helkroppsmassage efteråt som vi lärt oss på babymassage kursen. Så nu sover han gott.
I helgen blir det julshopping för hela slanten.
Trevlig helg allihopa!!!!!
Söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar