måndag 6 december 2010

Måndag igen

Idag var det sista gången det var babymassage. Det har varit så mysigt o dom andra mammorna är jättegulliga, vi har bestämt att vi ska ses efter all julstök i januari, det ska bli kul! Neo fick helkroppsmassage av mig o sedan blev han så trött, han sov i 3h! Haha, då hann jag gå en sväng i "byn" o shoppa lite, sedan testade jag på den nya sushi baren- jättegott! Jag fick oväntat sällskap av en tjej som också var där ensam, vi hade en trevlig lunch. Sedan gick jag o Neo en sväng- helt hopplöst, man får ploga sig fram med vagnen och trottoarerna har stora vallar runt sig så jag kan ju inte ens komma in på den skottade trottoaren.. promenad spåret i Älmhult var inte plogat heller så tyvärr kunde vi inte gå där :( Får gå här hemma i Killeberg istället. Det tyckte mamma var bra, för bilar kan slira o då kan vi vara i skottlinjen o det vill vi inte va ju.
Igår kom farbror Kaj o Gittan på besök, dom lämnade Hajen, så snällt. Neo fick supersöta tofflor kolla in
 --->
Nu närmar sig julen med stormsteg, galet.
Från Key West till Killeberg :)

Fint väder, men kolla vallarna till trottoaren- men tack lätt att komma över

Dags för vår mysstund o babymassage, we love it!

Alltid lika mysigt hos farmor!

Så himla söta att det inte är sant, tack Kaj o Gittan!

Jättemysig söndags fika på 2a advent

4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder Carina! Speciellt den på Neo o farmor! Super söta varma tofflor!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Men herregud...vad ska ni göra med den stora hajen :D hahah underbart nu fick jag mig ett skratt här :D

    Fantastiska bilder gumman, så roligt när du uppdaterar!

    Pussa Neo från mig längtar efter att ge honom en riktig puss.

    //Marie

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mysigt med adventsfika!!! Hade verkligen velat vara med!

    SvaraRadera