måndag 20 december 2010

Garderob!

Nu är garderoben till Neo färdig! (nästan) Ska köpa blyband el liknande så att skynkena blir raka o sitter på plats. Jag började igår o redan klar, lite impad o mycket nöjd. Svårt att slita sig när man väl börjar :)
Jag kom ihåg när jag var liten o hade typ 4 garderober i mitt rum, tyckte dom va skitfula o tråkigt o ha dom ivägen (eftersom bara 1 av dom var mina). Så nu har jag funderat hur man kunde gör dom lite roligare...
Vad tycker ni?
Imorse kl. 8.40 var jag hos tandläkaren- Neo sov hela tiden.. så duktig! Tyvärr hade jag hål i en tand så vi måste tillbaka igen om 2 v. Då kl. 07.10!!! Haha, men då är det nog garanterat att Neo sover iaf. Shit, trodde inte tandläkare jobbade så tidigt..
Vad tycks?

1 kommentar:

  1. Jag e så sjukt impad över dig gumman!! Du e sååå duktigt, nästan så jag får gifta mig med dig ;)

    Stooor kram Marie

    SvaraRadera