måndag 19 augusti 2013

Smoothies

Jag älskar smoothies! Jag & Neo brukar alltid blanda i lite allt möjligt, frukt, yoghurt & mjölk. Ibland kanske lyxa till det med glass oxå.
Men häromdan gjorde jag en smoothie efter recept & Neo sa Mmmmmmmmm, gott!!! Extra nöjd & glad. Så med rätta mått blir det lite godare faktiskt. Jag gjorde den med hallon & fläder nedan..
Här är några tips om nån mer gillar:



& idag gjorde jag en kaffe smoothie:



Så god :), jag la till lite extra mjölk & oboy oxå då blev den grym. Tänkte på Mia då ;), den skulle serveras på mitt & Mias "fesljumna dryckes" café ;):)!



Man kan ju göra nyttiga smoothies oxå :), som denna grön smoothie. Får man snabbt i sig nyttigheter.



Ett annat i "väntans tider" projekt klart.. Organiserat recept i en pärm.. Så nu är det enklare att sortera recepten så fort jag hittar nåt gott i en tidning, nätet osv.



Denna banan drink gick hem idag. Mys mellis med min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar