tisdag 13 augusti 2013

14 aug

Nu börjar nedräkningen på riktigt. Imorgon gissar David att det föds en pojk- får se om det stämmer. Känner inget än iaf :). Men startade på natten med Neo så inte försent än..



David ritar "Kylarköping", där Disney bilarna bor. David är en riktig lekfarbror- dom leker så roligt & David hittar på grejer hela tiden. Jag är impad.


Snälla är dom också, som låter mig vila varje dag. David skämmer bort mig! Lagar mat & hjälper mig med saker som är lite jobbigt med stor mage- t.e.x smörja in mina fötter. Stor eloge då David hatar fötter :). Han har t.o.m klippt tånaglarna, filat & tagit bort nagellacket & lagt på nytt lack :):). Min underbara älskling! Världens bästa!


Idag var vi på IKEA- där hittade vi detta "rum" som inspiration till Neos skrivbords hörna... Vad det lider. Just nu står hans kök där & det leker han fortfarande med. Men om ca ett år kanske :). Det var iaf så jag hade föreställt mig hans skrivbords plats.

Nu- sista avsnittet av Allsång :(, betyder att sommaren är slut på riktigt tycker jag...
Åååååå saknar denna underbara sommar redan!!!! Hoppas det blir en fin sensommar oxå, för höst är jag inte redo för än!

1 kommentar:

  1. Åhh, ni verkar ha det så mysigt! Spännande att se om bebben kommer inatt/imorgon :) iiihhh

    SvaraRadera