söndag 25 augusti 2013

Morgonlyx

God morgon!!
Ingen bebbe idag heller- nu har vi gått över 1 vecka.
Men jag drömde att den kom inatt :).
Neo är i stugan med farmor Irene. Han sa till oss:" jag åker till stugan & ni till sjukhuset". Tänk vad besviken han blir när han kommer se tjocka magen :), eller så bryr han sig inte så mycket heller.. Hehe, sist sa han: "bebisen har nog fastnat" :). Han är för go, brukar klappa el krama magen när han känner för det..:).
Imorse var det lyxigt för jag & David kunde ligga kvar i sängen & även kramas- brukar alltid vara full rulle med en gång.
Jag åt även frukost framför Nyhetsmorgon. Älskar Nyhetsmorgon.. & jag är så glad jag hittat en frukost jag älskar & som jag står mig på länge:



Äggmacka, turk yog m hallon & honung (som jag fick när jag var hos Mia-såå gott) & te. Mums!!!!


Här pratar dom hur man kan prioritera sin tid- så smart. Hon sa att hon har en blogg, någon som såg samma & vet vad hon hette?


Här pysslar dom en babylåda..

David klipper gräset, Jag ska börja städa, & sen gå en promenad igen. Gick två promenader igår, men bebisen verkar trivas i magen.
Neo fyller år på onsdag- tänk om den kommer då!??
Då vill jag ju fira Neo älskling :), men Neo blir nog inte ledsen om han får ett lillasyskon i present & han vet ju inte vilken dag han fyller på så efterskotts kalas kan jag tänka funkar minst lika bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar