fredag 30 november 2012

Nails




Alltså, kolla in mina naglar. Jag är så imponerad. Inte en enda delad nagel & långa också!
Önskar jag hade en före & efter bild. Men ca.8 av 10 naglar brukade alltid vara delade. Alltså när nageln flagar & man kan "riva upp" en bit av nagel. Det är så fult + att inget nagellack blir snyggt eller håller sig när det är så.


Men sen jag började använda Apotekets nagelstärkare + filar istället för använda nagelknipsare har mina naglar blivit så fina. Brukar även använda nagelbandskräm.. Nu låter jag som värsta reklam bloggaren (skillnaden är bara att jag inte får betalt :))



Jag är sjukt nöjd iaf- & det ironiska är att nu använder jag aldrig nagellack istället.. (Satte på genomskinligt ikväll för David fyller år imon-slår på stort :)) tog även en "french" penna under nageln så det skiner igenom lite vitare på toppen.

Are you impressed? -im impressed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar