lördag 24 november 2012

Badland

Jag vaknade givetvis före Neo imorse på min sovmorgon :). 8:30 blev jag orolig & undrade varför Neo inte vaknat.. När jag gick inte till honom vaknade han till & sa: "hej, famo e då?" Hihi.. Så sprang han & körde upp farmor också. Men vi var ju alla väldigt utvilade så det var ok.
Efter frukost åkte vi till Holjebadet i Olofström.



Till Neos förtjusning var hans kompisar där samtidigt också; Dante & Melvin. Dom var riktiga fiskar i vattnet. Neo var försiktig i början, men sen lossnade det för honom också. Han hoppade från kanten till oss i stora poolen, åkte i kanorna på bilden & hade hur kul som helst. Även jag & David åkte dom vuxen rutschkanorna :).
Men ojj vad trötta vi varit resten av dagen.
Här ligger vi helt utslagna & gosar , mysiga prinsen,


Imon ska vi ut & gå vid havet. Vi konstaterade att det är inte mycket man är ute på veckorna. Det mörknar ju vid 16!!! Får ta igen det imon.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar