fredag 2 november 2012

Jobbfest

Igår var det avdelningsaktivitet med jobbet. Det var jättekul. Först åkte vi till Århus & var på "ABSOLUT" fabriken- mycket intressant. Spriten är gjord på vete, startade 1979. De producerar 300 flaskor i minuten. Inspirationen till flaskan var en apoteksflaska som står för "renlighet". Innan de häller upp spriten i flaskan, tvättar de flaskan med just spriten. Århus förser hela världen med Absolut. Coolt!



Efter detta spelade vi curling i Glimåkra.
Det var riktigt roligt faktiskt! Mina byxor sprack dock när jag skickade iväg min första sten :). Men gick bra ändå- fick åka hem & byta innan kvällen.





Idag var jag på invigning av älmhults nya IKEA varuhus. Riktigt häftig entré när alla medarbetare stod & jublade & klappade när man gick in. Jag fick tuppaskinn!






NU är det fredagsmys med dom goaste pojkarna!
Imon ska vi leka med Lily & Vincent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar