tisdag 23 augusti 2011

Vilken härlig dag










Idag var det ju sommarvärme! Hade vi inte räknat med, både jag o Neo hade byxor på oss men dom blev uppvikta ganska snabbt. Vi åkte till golfbanan på förmiddagen, där hann jag göra matlistan för denna veckan o mysa med en tidning o fantastiskt lunch (oxbringa) medan Neo sov.
sedan puttade vi lite och sedan åkte vi till Malin o Lily o busade.
När vi kom hem (efter handlande av matlistan) fick vi stor besök av Elins lille Vincent, han var så fin bara en vecka gammal!
imorgon blir det nog aktivitetshuset och öppna förskolan.

Jag har anmält mig till Zumba idag! En dans träningsform aktigt, ser jag verkligen fram emot ska bli skitkul. Alltid bra att ha en kurs att gå minst en gång i veckan då blir det av! Samtidigt som jag tröttnat på att bara gå på gym, detta kommer jag se fram emot för det verkar kul o det är ju bra.

Varit hos frisören ikväll också, känns skönt att ha lugg igen, saknat den :).

Nu ska vi kolla fångarna på fortet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar