fredag 26 augusti 2011

Husmor

Om ni undrar om jag lagt av med mina husmors sysslor eftersom jag inte lat upp nåt sånt på länge så kan jag visa det senaste:







Det ska bli en sjal/halsduk. det är så himla roligt kan inte sluta sticka,
Denna gången köpte jag stooora stickor så det händer nånting, det är nog därför jag tycker det är kul. Denna gången tror jag faktiskt jag kommer sticka färdigt innan jag hinner tröttna :)





Jag torkade blommor o ramade in, det blev ju riktigt tjusigt. Tips från Lulu Carter äntligen hemma.





Det står Grattis Neo 1år på vimplarna, lagom till hans kalas.
På söndag fyller Neo 1år!!!!






Blomkrukor!!



borsta tänderna måste man ju när man har 4stycken och en 5e på gång.



Vi har flyttat ut alla leksakerna fint väder idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar