torsdag 11 augusti 2011

3e veckan av Davids semester och det har varit helt underbart! vi har varit i grebbestad och fiskade krabbor o bodde i en liten stuga med hela min familj, sedan har vi varit i stugan i norjeboke i 2 veckor med oddarna bland många andra. Super mys. Nu är vi hemma ett par dar o fixar lite i huset... Vi hoppas bli klara imon med rensning o fixning i förrådet. Sedan blir det norjeboke i helgen, Jönköping nästa vecka. Jag ska springa Blodomloppet på 1 mil!! Det blir en utmaning! Semestern avslutas med kalas för Neo!!!!
Neo har blivit stora killen som kan gå! Han släppte taget i stugan vid lekplatsen för 2v sen. Och nu hör jag mig själv säga: aj aj Neo, nej nej Neo inte där och akta det kan välta mm mm. Och ofta hör man Neo skrika när han slår sig på något innan man hinner rädda. I stugan trillade han på näsan så han fick näsblod, usch då fick jag ont i magen! Men han upptäcker mycket nu så vi hoppas han lär sig.
Neo har äntligen förstått var neos mage är nånstans. Idag log han så stort när vi frågade var magen var för 100ade gången o han stolt pekade på magen, ojj så glada vi blev o plötsligt frågade vi var är näsan hahaha. En sak i taget tänkte nog Neo. han kan också plaska, klappa händerna, vinka och dansa när man frågar honom. han vet vad hunden säger, han kan också säga gunga och titta tusen gånger om dagen:).
Han är helt underbar och det är så sött när han kommer gående en.
Nu har David kommit hem från fotbollsmatch och dom vann!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar