fredag 11 februari 2011

Tack Neo :)

Vår bänkskiva till köksön kom i förrgår, oj vilken skillnad det blev. Älskar även gallret ovanpå, vårat kök är nu komplett!!!
Tack Neo, för att jag känner mig utvilad idag! Vilken lycka, Neo sov mellan 21.00 till 03.00!!!! Han åt en gång till vid 05.00 men sov sedan till 8.30. Jag vaknade klockan 8a innan Neo- utvilad. Det var en härlig känsla, var några månader sen sist :) Maten han äter börjar kanske mätta nu. Han äter lunch-potatis, kyckling, morötter, palsternacka (allt i en mix). Efterrätt med banan o äpple. På kvällen äter han gröt innan han somnar klockan 19.00. Kul att vi börjar få in lite rutiner nu. Så David o jag får mysa framför halvåtta hos mig o middag, mysigt.
Nu hoppas Neo i sin hoppgunga för fullt så jag kan blogga lite. Han älskar verkligen att hoppa.
Denna veckan har det hänt grejer i huset:

Denna garderob "önskade" jag till Neos rum...

Två dagar senare har David fixat det :) TACK du är BÄST!!


Jag sydde upp skynkena (ska sy på ett E eftersom jag gjorde det blå skynket bredare) så man ska se färglada lådor och även den gröna heltäckningsmattan vi vill lägga, rummet känns större också tycker jag

När Linda var här gjorde vi alla tre en ritning av hur vårat ute rum skulle kunna se ut. Lindas ritning vann helt klart!! Får se till sommaren om det kan se ut nåt sånt här?
Solstrålen

3 kommentarer:

  1. Gud va fint det blev! Duktiga ni är!

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtar tills jag kan komma hem till er! Ni verkar ha det sååå himla snyggt!!!! Och att få träffa er oxå förstås ;)

    SvaraRadera
  3. Gryyymt Gumman!! Supernice, ni e så jäkla duktiga, kanske får anställa er båda som inredningshjälp när man skaffar eget :)

    Saknar er super duper mkt å längtar efter att få pussa på Neo!

    Kramar från Ost-landet
    Marie

    SvaraRadera