tisdag 15 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Igår när David kom hem fick jag 10 stora röda rosor, blir alltid lika rörd! David fick en kopp med bilder på oss som han har på jobbet idag, så han har oss med sig hela tiden :)
Jag åkte o tränade golf vid 18 så när jag kom hem hade David gosat massa med Neo, gett han gröt o sov så gott när jag kom hem. Då kunde vi mysa med 3 rätters o tända ljus. Mycket mysig kväll!








Avokado med skagen röra o kräftskjärtar, en 10a! Missade att ta en bild på varmrätten- det var fläskfilet pasta i rödvin-grädde, chili vitlökssås, mums en 8a!

Pappa är den bästa målvakten tycker Neo och jag håller med!

Neo älskar att gosa med sin nalle innan han somnar (ok, sista gången jag tar på han dom byxorna hihi)

2 kommentarer:

  1. Sicken söt body han har. Hon som köpt den måste ha riktigt god smak :)

    SvaraRadera
  2. Oo ja! Den är så fin, precis som du sa så tar kläderna slut vid storlek 74. Tack ;)

    SvaraRadera