måndag 7 februari 2011

Hipphipp!

Nu var det måndag igen. Idag ska jag träna golf inomhus med golf tjejerna i Älmhult, det ska bli skoj och intressant o se om jag träffar bollen eller om axlarna knakar sönder innan klubban hinner ner :)
David ska köpa grejer till Neos garderob- vi ska fästa skenor, konsoller o hyllplan på väggen. Vår egen konstruerade garderob, kommer bli kanon tror jag. Sedan ska vi beställa en grön aktig heltäckningsmatta till så det är klart lagom tills han ska få flytta in i sitt egna rum.
På onsdag ska jag på ömsesidig respekt, låter också himla intressant- där vi ska diskutera allmänna frågor som rör föräldrarskap- mobbning, självkänsla, uppfostran mm. Får berätta mer när jag varit där, ser fram emot det iaf. Efter det blir det underbara Babysim- i looove it! Neo också :)
Ska försöka börja på att sy Neos Florida dress också- en vitbomulls overall med luva som skydd mot den starka solen.
6 veckor kvar!!!
Jag håller med Olle, vill åka till Florida nu!!!

Mommy's little pumpkin

1 kommentar: