lördag 20 november 2010

Sovrum+tvättstuga

Nu är David o tränar fotboll, efter det ska dom ha fest med laget för det är säsongsavslutning. Då ska Neo vara med mig o Elin på lördagsmys. Elin ska komma hit o laga mat-lyxigt!!! Sedan ska vi mysa med godis o kanske nån film jag hyrt.
David överraskade med mumsig avokado förrätt o lax till huvudrätt igår kväll. Han var så go, han lät mig inte vara i köket igår utan gav mig en skvallerblarra att läsa o mysa i soffan- så underbart var det. Riktigt fredagsmys. Även imorse skämde han bort mig, tog med sig Neo på morgonen o lagade frukost så jag fick sova lite till.
Såhär ser vårt sovrum ut hittills, jag har tänkt mig en hylla ovanför sängen o vi vill ha vår tv på andra väggen

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen jättefint ut. Jag gillar verkligen hur tvättstugan blev och den fondtapeten ni har i sovrummet.

    Ska bli kul och se Neos rum sen när det är klart!

    PUSS från Göteborg

    SvaraRadera
  2. wow vilken fondtapet :)

    Låter hur mycisgt som helst att få lite vardagslyx, David e för go!

    längtar efter er.
    Puss&Kram

    SvaraRadera
  3. Ooooo, himlans så fint de ser ut att vara. Jag längtar så efter di. O jag längtar ännu mer att få träffa Neo. Vi vill så gärna komma o trivas hos er. Ska vi ta en date snart ??
    // Massa pussar o kramar Vi <3

    SvaraRadera