fredag 19 november 2010

Hallen

Igår la David coolt plastgolv i hallen, det blev jättefint o jag är så nöjd. Panelväggen han gjorde är grym o gör hallen mysig. Neo har krokar i sin nivå. Nu önskar jag mig en tavla som ska sitta på panelen också: http://www.isa.nu/shop/please-park-your-shoes-p-259.html
Nu snöar det ute, lite mysigt o då kan jag med gott samvete vara inne o bara mysa jag o Neo.. orkar inte ge oss ut i detta väder :) Igår var vi ute på lång promenad o jag gjorde sedan pilates- det känns i magen i dag, riktigt gött. Jag var inte superstark men inte helt kass ändå så det var skoj.
Kan inte fatta att det bara är en månad till jul, det har gått så fort.. men man kommer nog i stämning snart. Får ladda ner julmusik på spotify o köpa nån fin julstjärna.
Neo redo för en promenad i vagnen och sov som vanligt hela vägen

Min underbara handyman

Love it!

1 kommentar:

  1. Ser riktigt nice ut gumman!!

    Jag måååste komma och hälsa på er samma vecka som det är jul :) Månd eller Tis skulle kunna passa mig, hoppas du kan då :) vill så himla gärna träffa Neo framförallt men så klart huset och den där handy mannen åsså :)

    SvaraRadera