fredag 31 oktober 2014

Höstlovsvecka

Happy Halloween!!!
 
Denna vecka har Neo haft höstlov! Då passade vi på att åka till jkpg för att träffa kusin Olle och våra goa vänner. Alltid härligt att träffa vännerna mitt i vardagen :), det kommer man ju inte kunna sen när man själv jobbar. Neo fick följa med Olle på hans klätterskola & Alvin & Algot lekte från kl.6 på morgonen, då vi sov över hos dom. Äkta kvalitetstid, såååå mysigt hade vi!

 
 
 
Våra bebisar har blivit små individer med mycket vilja :). Skiljer bara 3v på Alvin & Algot.
Barndomsvännen Karin med Alfred. Vi lekte på lekplats & lunchade på stan tillsammans. Sedan var det dags för öppna förskolan för Alfred.

Vi sov över hos Olle, Anna & Micke också. Även då vaknade pojkarna tidigt & gosade mycket. Jag fixade frukost & när jag tittade till dom så satt Alvin o kramade Olle såhär. Olle är en mycket poppis & älskad kusin.
Neo & Olle busade massor, tokstollar :).
Ikväll är det halloween, då hör det till att ha en pumpa & döskallar på bordet.
 
Jag & Neo chillar när Alvin sover :):).
 
För exakt ett år sedan, när Neo hade höstlov sist. Då blev Neo torr och vi gick på utflykter utan blöja. Det var jättestort. Känns väldigt längesen nu. Stora pojken.

1 kommentar:

  1. Det var så mysigt att ni kom o hälsade på!! Att du fångade Alvins bamsekram med Olle är jag så glad för, vilken kärlek,
    Ni är så goa. Puss

    SvaraRadera