onsdag 1 oktober 2014

Back in business

Hej!!!
Nu var det längesen jag bloggade. Men det är för att min bloggapp på mobilen inte funkar :(. Så nu ska jag ta tag i bloggandet, men jag gör det via datorn istället.. Därför kanske det inte kommer lika ofta som innan, men oftare iaf haha.
Jag har skapat en "youtube kanal" nu där jag kommer lägga upp videos, följ och prenumera på oss där.
Neo älskar verkligen youtube, han tittar helst på filmer med leksaker. Finns personer som "Disney collector" där dom samlar på leksaker och sedan visar hur dom fungerar. Kan själv komma ihåg när jag var liten, då tyckte jag leksaks reklamer var jättekul.
Alvin & Neo fick massor av presentkort från släkten när dom fyllde år. Det kom väl till pass nu när deras garderober behövde uppdateras. Neo har nu storlek 110 (116) och Alvin 92. Här sitter Neo med allt vi handlade: pyjamaser & strumpor från polarn o pyret, kalsonger & superman pyjamas från H&M, stjärnbyxor från KappAhl, grymt. Tack hälsar Alvin & Neo!


 4 års kalaset i augusti.
 Neo fixade inför barnkalaset :)



Alvin var hos sjukgymnasten i Växjö förra veckan. Det var sista gången. Nu är han fin i nacken och huvudformen också. Nu vet vi ju även vilka övningar som är bra för honom så det skadar ju inte att fortsätta med.
Hörs snart igen och kolla in youtube kanalen under Carina Sörensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar