söndag 21 juli 2013

Sommar på riktigt!

Galet vad varmt vi har det :), vet knappt var jag ska ta vägen. Jag jagar skuggan iaf! Svullna fötter & händer har jag iaf. Men jag klagar inte-skönt att slippa massa kläder på sig & slipper även böja mig för att ta på skorna, bara att slinka i flip flopsen.



Spruta mer på mig pappa :):)



Härligt med sommar.
Haft en mysig minisemester på Astrid Lindgrens värld också.















Dagens asgarv skedde här iaf :), Micke: "anna, böj huvudet mer såhär, mera, mera" skrattade typ 10min efteråt.



Haha såååå söta man kan vara :)



Eeeeeemil!!



Armband ifall vi skulle tappa bort vår älskling bland allt folk. Mycket smart. Som tur var kom det inte till användning.
Nu har David 5 jobbdar kvar- heja heja!!! Soooom vi har väntat & längtat- snart tar vi alla semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar