måndag 22 juli 2013

Prins

Nu är en prins född! Kate & William fick en son idag.
Inatt drömde jag att vi fick en son, drömmer nästan varje natt om förlossningen & bebis. Börjar närma sig nu & jag börjar allt bli lite nervös :):)!!



Idag när jag köpte blommor frågade expediten när det var dags för "flickan" att komma. Hon var helt övertygad om att det var en flicka. Många olika bud, men flest tror pojkmage. Jag tror nog flicka & David tror pojk.
50/50 kan man säga. Spännande är det iaf!
Idag sa Neo: "snart kommer bebisen mamma, då kan jag sitta i ditt knä mot magen igen". Så gullig! Nu får han lixom sitta bredvid & då brukar han klappa magen- så mysigt är det.
Imon ska vi till en tjej Sara som tar jättefina bilder. Hon ska ta kort på magen, mig & Neo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar