söndag 14 april 2013

Spring has sprung

Ännu en helg i stugan, i love it.



Promenader vid havet..



Vårtecken :).



Frukostar vid havet- så vacker morgon.



Kvällen avslutas med "masters" i sängen. Heja Adam Scott!!!
Min golfvän Rebecca även hon från AUS träffade Adam Scott på en bana i AUS & frågade honom om han spelar mycket... Hehe. Kan man ju säga. Var i o försig innan han slagit igenom men lite kul nu :).
Jobb & vårvecka framför oss! Får nog bli någon promenad på lunchen. Börjar dock känna av pollen- kli i näsa & ögon & extremt trött. Kan ju vara magen som suger lite också som gör mig trött. Tror jag börjar få järnbrist, får köpa blutsaft imon & hoppas det blir bättre.
Sov 3h mitt på dagen i lördags & även i em sov jag ett par timmar. David & Neo var såååå snälla som lät mig sova & dom åkte & handlade & städade undan i huset. Gulliga pojkar jag har!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar