söndag 7 april 2013





Dålig bild, får ta en bättre nästa gång. Men nu är jag i v.21, 19v kvar ;). Jag mår som bäst nu. Mådde väldigt illa första 19veckorna, blääää. Så det är så härligt att få äta med god aptit & jag håller mig mätt längre utan att behöva äta konstant iaf :).
Sedan, tack vare ljuset på kvällarna har jag även blivit väldigt inspirerad att träna. Så vid 19 ikväll gav jag mig ut på promenad med olika träningsstationer. Ben, armar & rygg. Gjorde 60 utfall totalt, 20 rygg övningar, 20 tricep mot bänk & bara 9 armhävningar. Orkar bara 2 "killarmhävningar" i rad, 5 orkade jag mot en bänk. Det är för dåligt alltså :)!!! Så målet är 10 Minst i rad! Undra hur lång tid det tar att nå dit?



Härlig kväll, bara 2 grader men fåglarna kvittrade, himlen var rosa & ljuset är det bästa. Som att vakna ur ide.



Lite snö kvar, var tom ännu mer på sina ställen.



Hemma i huset efter rundan. Fint! Detta ska jag göra till en vana. Lagom efter Neo somnat ska jag ut minst 3ggr i veckan, ändå inget bra på tv :). & simma minst 1 gång i veckan då hade jag varit nöjd. Nu har jag lovat det här på bloggen så då måste jag ju :).



Detta var innan idag när hela lilla familjen gick en sväng.



Här tittar Neo på bilder från Anna & Mickes bröllop. Vi tittade på ca. 100 bilder & varje bild som inte Olle var med på sa Neo: "är Olle, då", "är Olle nu då" hihi.
Det var såå fina bilder!! Micke var super stilig & Anna jätte vacker, & Olle söt & busig. Var kul att se hur de haft det. Om 2v ska vi äntligen ses & då hoppas vi på filmsnutt från vigseln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar