fredag 22 mars 2013

Fredagsmys

Ikväll laddar vi för Sverige vinst :).



Hur goa får man va?

David åkte på pokerkväll med kompisar ikväll. Då gosade jag & Neo & läste extra många böcker innan han somnade. Alfons och lilla Anna & långa farbrorn är favoriter nu. Cars boken brukar Neo vara snäll att undvika välja för han vet att mamma gillar inte den :). Det är jag tacksam för.

Sedan var jag kreativ & effektiv & sydde 4 mössor, 3 av dom på beställning :), kul!



David sista dag på IKEA transport idag, tyckte jag var lite jobbigt. Men jag är superstolt över David- du är bäst!!!!
Kommer sakna att alltid ha honom nära på dagarna. Fast som David sa: nu kommer vi ha mer att prata om på dagarna. för som nu behöver vi ju inte fråga hur det varit på jobbet :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar