måndag 18 mars 2013

30 års firande... Igen :)

Ännu en härlig helg i Sthlm med firande med underbara systrarna & vår alldeles speciella gemensamma vän Mia.



On the road again...


Fredags kväll på fransk restaurang. Mumma var det!



Jag åt gös med musslor, var såå gott.



Sedan var det dags för min födelsedags show från Anna.
Han var väldigt personlig Alex- lite som att han gick i terapi för sig själv: varför beter jag mig som jag gör? Varför detta bekräftelse behovet? Han försökte gå bakåt i sin barndom & få svar på varför han är som han är. Samtidigt som man känner igen sig i dagens sociala medier & bekräftelsen. Han show var med oss hela helgen- då vi jämförde flest "likes" på inlägg etc. Eller: gå in & like:a mig :).



Lördag kväll bjöd Mia på superlyxig middag & sjöng för både mig & Anna för vi fyllt år. Jag blev jätteglad för min kakbok & kakstämplar- perfekt!!
Kvällen avslutades i mysbyxor & film- i like a lot.
Puss på er, tack för en mys helg med mycket skratt- kommer leva på den länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar