måndag 6 februari 2012

VAB

Jaha då börjas det, vabbandet. Vård av barn som ni kanske förstod. Vi var konstiga i magen i helgen. & när jag ringde dagis idag går det tydligen maginfluensa, så dom tyckte vi skulle va hemma..



"Mamma! Jag gillar inte tacos!!!"
Så då slänger jag det på golvet istället. Efter detta lyftes Neo ner på golvet för att samla ihop i matlådan att slängas. Då minsann slank mycket ner i magen istället..



Puss!!!
Neo kan göra pussmun!! Det är så sött! Inte alltid man får en puss när han gör så men det är gulligt. Ikväll fick jag o David många kramar & pussar av älskling. Kärlek!!!
Idag fick vi paket från Linda. Så kul är det att få paket!!! David fick skitsnygg tröja, jag fick fin fin tröja o Superfint rosa nagellack. Redan målat! Neo fick ett "apa" kort, så glad blev han.
Imon ser vi fram emot jobb o dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar