lördag 4 februari 2012

Omvälvande vecka

Heej!!
Nu var det längesen jag bloggade men nu är det dags.
Melodifestivalen slutade just & mina favoriter gick vidare!! Loreen & dead by april. Dom var helt klart bäst. Gina från P3 var bäst av programledarna också, äntligen en rolig. Jag tyckte dom gjorde det bra.
Denna veckan har varit tuff! Neo har haft det jobbigt på dagis & jag har tyckt det var mycket värre än jag trodde att lämna min älskling för att gå till jobbet. Men allt eftersom veckan gick blev det bättre. O när dom äter, är ute & lägger sig är han nöjd:). Men förskole-lärarna säger att han går till grinden & ropar efter mamma. Det är jobbigt att höra. Men på nåt sätt har vi gosat extra mycket när vi är tillsammans. När jag kommer & hämtar Neo längtar jag så jag spricker & vill springa hela vägen. & när Neo ser mig blir han hysteriskt glad & börjar gråta o vi kramas länge!!! Stor omställning för oss båda!!
I fredags hämtade David Neo så när jag kom hem fick jag både en puss & en kram av Neo. Vi kommer uppskatta varann om möjligt ännu mer!!!! Neo är vår prins & denna veckan fick jag verkligen en inblick i hur himla mycket jag älskar honom!
Vi ska ta det lugnt på morgnarna nästa v. & mysa till ca.8 på morgonen innan dagis det funkade bäst.



Mammas & pappas plutt!!

Idag har vi bakat, gosat, sovit allihopa på soffan mitt på dan i typ 2h MYS. Sedan var vi på Ikeas aktivitetshus & köpte biljetter till barnteater 18feb länk längst ner. Neos första gång på teater det ska bli spännande!!



Fullt upp på ahuset.
Sedan handlade vi på maxi. När vi kom hem Skype:ade vi med både Olle, Linda o momo & mofa. Linda berättade att hon beställt "toms" skor till både Olle & Neo! Såååå himla söta & fina! Kolla länken nere...
Jag har mina Toms på jobbet varje dag, jag älskar dom!!!

http://www.ruudproduktion.se/lillebrornalle.html

http://www.neimanmarcus.com/product.jsp?itemId=prod137550020

2 kommentarer:

  1. Vad rörd jag blev av din beskrivning av att lämna o hämta på dagis, hjärtat bara kramas åt. Känner väl igen känslan och snart när han springer in o nästan glömmer att säga hejdå till er, så kommer du känna Omä, hallå, kommer du inte sakna mamma nu då?!! hahhaha.
    Ni är så fina, tack för inblicken. PUSS

    SvaraRadera
  2. Massa kramar gumman. håller tummarna att det går lite bättre för er båda drnna veckan. massa pussar marie

    SvaraRadera