måndag 4 oktober 2010

Män gör män

Då var det måndag igen! Men varje dag är ju som lördag för mig o Neo :) förrutom att pappa inte är hemma då... Idag har jag börjat rensa i min garderob, snart ska vi äntligen flytta. Vi var i Växjö igår o köpte målargrejer, så nu är vi redo för att sätta igång.
Ikväll är det svenska biggest loser, det tycker jag är kul! Man blir motiverad :) jag har gått ner 15kg, 5kg kvar. Fast jag är bara ute o går med Neo- plus att han suger nog ur luften ur mig också när han ammar :) jag blir superhungrig iaf. Måste köpa något bra till mellanmål- vad kan det vara, något tips? Typ persikor o nötter kanske?
Nästa vecka ska jag o Neo på babymassage på öppnaförskolan- det ska bli kul!!! Hoppas det är några andra trevliga mammor o bebisar också.
Pappa uppskattar min nya tshirt som jag fick från tant Marie, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar