tisdag 7 september 2010

Neo

Vår älskade parvel ska heta Neo Nils Odd. Neo betyder ny på latin. Hans förkortning blir även N.Odd som i nicka på engelska, och David sa åt mig att nicka under förlossningen och säga JA, istället för nej när det kom en värk. Det gjorde susen! Nils är ett familje namn på Davids sida, hans farfars far hette Nils.
Nu har alla i den närmsta familjen hälsat på Neo och det har varit så mysigt. När kusin Olle var på besök gick vi även förbi vårat nya hus som vi ska flytta in i snart- då tog jag en bild så ni kan få se hur det ser ut!

4 kommentarer:

  1. tack för en fin dag Carina och David! Neo är så go o fin! saknar att gosa med honom alla redan!
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Han var så himla söt. Hoppas ni har en bra vecka. Kram

    SvaraRadera
  3. Å nu när närmsta familjen är avklarad e de dags för ....MEJ :) min förkylning e bättre nu efter helgen e jag pigg som en nötkärna å då ska jag äntligen få gosa med Neo...längtar. Fina bilder på familjen. Puss Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt söt son ni har!
    Overallen i ett tidigare inlägg var så fin. Vad duktig du är!
    Jag har hört att kålsorter och lök kan ge bäbisar magont. Även pepparkakor och starka kryddor. Vår dotter bara skrek och skrek förra julen och vi fattade ingenting förrän BVC frågade om jag ätit pepparkakor. och jo, det hade jag ju. Inte lätt att veta!

    SvaraRadera