torsdag 16 maj 2013

Pyssla, pussla?

Ikväll har jag varit på pyssel humör. Jag frågade Neo: "ska vi pyssla", då sa han:"pussla?,jaaaa pussla"!
"Nää, pyssla"- "Nää, pussla".
Så höll vi på ett tag. Vem skulle vinna :)?
Jag tog fram pennor & papper. "Ahh, måla vill ja mamma".
Vi gjorde söta händer som formar ett hjärta. När jag ritade av Neos händer sa han att det killades :).



Den fick sen hamna i vår minnesbok. Där skriver vi allt roligt Neo säger :). Man tror ju man ska komma ihåg men det gör man inte. Väldigt glad för den fina boken vi fick av Peter & Marita. Alla som kommer & hälsar på oss får gärna skriva i den!







Dessa fina tofflor fick Neo av vår frisör. Blixten! Dem passar perfekt & Neo vill ha dom på sig jämt. Gjorde ett tack kort med bilderna & skickade. Lätt, fint & tacksamt.



Ikväll blev det 2 beställ mössor till. Dom är till Neos kompisar Dante & Melvin som vi ska till på lördag.



Bilder från stugan i helgen. Vi älskar att vara i stugan!!!!



Vi brukar cykla till gummagården & mata fåren.



Kasta stenar i havet :). Såhär började Neo kasta. Sen såg Neo hur pappa kastade macka. Då skulle Neo också höra det, då flög stenarna åt alla håll. Träffade David en gång, & bakåt en annan- det var så kul. Skrattade så jag låg dubbel :).



Ute med båten & fiska är oxå skoj!!



Stora fina älsklingen!!!
Nu är jag på väg på jobb i Helsingborg. Möte hela dagen- får sitta inne & titta ut på det fina vädret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar