tisdag 5 november 2013

Neo hoppar upp till Alvins säng för att säga god morgon! Jag är den lyckligaste tjejen som får hänga med dessa underbara godingar varje dag. Jag älskar det!





Paket från Linda & Stan!! Fler bilar till Neo, massa fina kläder! Sååå roligt. Vi verkligen älskar att få paket :):).





"Min pappa"!!!


Leka med bilarna; det gör vi varje dag..:). Han har nu 50 bilar & vi vet namnen på varenda en. Det sjuka är väl oxå att en bil kostar ca.100kr...:). Men finns inget han blir så glad för & han leker ju verkligen med dom jämt.

Första dagen på dagis som blöjfri gick galant. Jag hade laddat med 3 ombyten ifall... Men han hade samma kläder på sig som när jag lämnade honom. Såå duktig & så roligt. Det får firas med att åka & köpa nya kallingar :).







Alvin vägde & mättes på Bvc idag. Han väger 7740gram, 65cm lång & 41,6cm huvud omfång. Följer kurvan perfekt! Kul!
Inatt åt han bara en gång oxå & sover fortfarande mkt på dagen. Brukar ha honom sovandes ute i uterummet på fm, mellan 9-12. Han sover gott där ute.
I helgen kommer Olle, vi längtar redan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar