söndag 16 juni 2013

"Dona" helg

Igår började David med bygget av altansoffan som jag "önskat" mig :):).






Neos grannkompisar kom över & lekte hela förmiddagen så David kunde jobba på i lugn & ro. Kul när Neo har vänner så nära.



Stommen klar första timmen.



Börjar likna nåt.



På eftermiddagen var den klar. Vilken fantastisk handyman jag har!



Idag var vi på IKEA för att piffa till vår soffa också. Jag är mycket nöjd!



Regnade ute idag så kuddarna åkte in lika fort jag la ut dom, men ville se om det passade. & det gjorde det. Diggar även Kivik lådorna på sidan med murgröna i. Ska även kunna ställa nån sommardrink & högtalaren på tänkte jag.



Det blev virke över- det ska nog handy David göra soffbord/avställningsbord av. Jag är stolt & nöjd :).
Inte nog med det, vi har möblerat om & även köpt garderob & satt ihop idag.
Neos rum ska uppgraderas till storebrors rum :), stor säng, stor garderob & stor bord. Bebisen tar såklart efter små grejerna-praktiskt.



I em fick Neo besök av Vincent & hans mamma & pappa Elin & Alex, samtidigt som farbror Martin & Frida kom. Mycket trevligt tyckte vi!!! Tur vi hade lite jordgubbar att bjuda på :), & Frida hade bakat gotte vetebröd med! Mums!
Bara 4 jobbdar sen 2 veckors semester! Jippie yay!

1 kommentar:

  1. Wow, sicken bänk! En sådan skulle jag också vilja ha, fasen att min man har tummen mitt i handen!

    SvaraRadera