fredag 7 december 2012

TOMS

Neo pluttis fick feber idag, så jag åkte direkt från jobbet & hämtade honom. Han hade 38,5. Men nu ikväll var det 37,6 så skönt att han är bättre. Han e go & glad. Men märks att han inte är pigg för han äter inte så mkt. Ikväll lagade vi makaroner & köttbullar, men ville inte ha något. Då vet man att han är hängig, för äta kan han .. Inte lätt.




18.30 slocknade vår tappra prins. Så fin man kan vara. Hoppas han mår bättre imon, då åker vi & köper julklappar.




Jag har tjuvstartat USA shoppingen.. Älskar TOMS skorna, precis min stil! Ikväll beställde jag dessa underbara "glitters". Och ett par flats jag sett ut sen länge. Jag valde dom beiga med svart tå.



Så nu har jag hjälpt två barn i behov med två par nya skor. (TOMS motto)Gå in på TOMS.com om ni är nyfikna.

Mamma; nästa vecka kan du vänta att detta par skor dimper ner i brevlådan :)! Wiiiiiii!!! 5v tills vi kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar