söndag 29 april 2012

Akta bilen




Helgen började med "maxi" besök i Olofström. Neo körde bilen- vilken lycka :). Var lite jobbigt för David för han fick ju absolut inte stanna bilen, vilket man ju behöver ibland, hahaha.


Tut tut här kommer jag!!
Neo är så söt i gubbakepsen han fick av "Mi", Marie.



Mellis vid havet halvvägs på cykelturen är wonderful.



Hälsa på lammen & tupparna hör också till



Imon ska jag jobba en sväng sen kör vi ner till stugan igen.
Björkarna hade slått ut ordentligt nere i Norje, nyst, & kliat mycket i ögonen & näsan idag. Sånt som hör till våren :).
Neo snackar så mycket nu det är roligt. "titta traktorn", "akta bilen", "mamma, sjunga"-"en gång till", mamma, sitta där, sjunga". "Oj" säger han ofta när han tycker nåt är konstigt. Jag färgade ögonbrynen& ögonfransarna igår- så när jag kom ut med massa klet i ansiktet pekade Neo på mina ögon & sa med djup inlevelse:"oj, mamma, oj", hahaha!
Ikväll rakade David sig, & när han kom till oss när vi gosade till Djungelboken sa han också: "oj pappa" "oj". Hihi.
Underbar är han iaf vår älskling!
Natti natti

1 kommentar:

  1. haha va go han är Neo! Ni får börja speedshoppa! Ha en skön Valborg, Olle hälsar!

    SvaraRadera